trååk..

Direktlänk / my life ♥ / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-03-22 Klockan: 19:00:29
hej! haft det trevligt i några dagar efter helgen? elr kanske inte..dum fråga . haha,nej men vad har ni gjort för speciellt? ;) Gått i skolan är ju inget speciellt,så det kan inte vara det ändå du/jag har gjort men jag ska iaf berätta vad jag har gjort. Idag så slutade jag ju 15.20 becuz läraren vägrar att släppa ngn för att man inte har gjort klart sv läxa. fast den skulle ha gjorts t idag :$. L&K fick lite dampryck? haha nä men damp liksom tomat i ansiktet. ^^ Har precis gjort läxan & dammsugat huset,dags för lite chill nu,loveuuuuuu .

Postat av: Josephine

sv; jag vettifaen varför du blev inblandad ens :O

2011-03-22 @ 19:52:35
URL: http://josephinefrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: