I can do it on my own.

Direktlänk / my life ♥ / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-02-21 Klockan: 12:06:04

Hej hopp ! :) Vaknade för ngn timmar sen. Är sjuk idag så dt blir ingen skola för mig för tillfället,annars hade jag inte vart på datan o bloggat. haha smart va? nej men. har sjukt tråkigt och har en fruktansvärt ont i huvudet. Var ju hos en kompis igår o nån av mammas kompis var sjuk -.-.. Jaja. är hemma just nu & åter chips med en nyvaken sjukling vid datan o kollar in massor av bloggar. btw är med på veckans blogg hos www.wintishthequeen.blogg.se Om ni har ngn blogg kolla gärna in & ansök dig nu.
En sak till JAG DÖR FÖR BROOKELLE BONES. Hon e så jävla snygg,hon är dvs en scenequeen. aldrig hört talas om dt för förut men svårt att berätta för mig. :) Ska få i mig lite mat o ligga in en bild på min Brook.



 (ursäkta för lite nakenhet..)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: