Don't ever regret anything that ones made u smile!

Direktlänk / my life ♥ / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-02-23 Klockan: 21:06:21
Hejsan! Klockan är 21.00 o har inte bloggat på säkert en hel dag! Har ju faktiskt pluggat o ätit godis. Åh,så gött när man gör läxorna/pluggar. Får mycket mer energi av dt,dt håller väl ni med om väl? ;) Ska snart gå o borsta tänderna o bara läsa på en extra gång så att jag liksom får in det i huvudet så som jag läser på mina engelska glosor. Skit lätt att få de i huvudet! Men vill ni ha en liten pluttis bild? Så kan ja väl lägga ut den,men  dt är BARA om ni vill. Lägger ut en nu men nästa gång får ni bestämma? '

Om ni nu tycker att jag ska ha liksom mer ''outfit bilder'' kan ni alltid kommentera för liksom måste skaffa en camera innan jag typ lägger in outfit. Men kommentera så fixar ja dt så snabbt som möjligt!


 Kelly KillJoy. En av de scenequeens.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: