Ny design av www.tantkim.blogg.se.

Direktlänk / Vardag. ♥ / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-02-12 Klockan: 20:24:53

Hejj gullebullar! skaffade nyss en ny blogg design av www.tantkim.blogg.se tycker att den såg riktigt mycket snyggare..blev faktiskt nöjd men den. Tyckte oxå om min förra design men dt var liksom inte dt jag hade tänkt mig riktigt men ganska fin blev den iaf. tycker minst att de är lika snygga om man kan säga så ;). Ville bara ändra för att hade min design ganska länge om man kan säga så..har inget annat att skriva om så vi ses antagligen snart c(: HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJDDDDDDDDDDDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!



Postat av: Josephine

och det skriver du nu? :O

2011-02-18 @ 14:19:04
URL: http://josephinefrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: