Friluftsdag,imorrn.

Direktlänk / Vardag. ♥ / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-02-10 Klockan: 21:29:40

Hej,Tvättade håret & åt nyss. Känner mig fräscht (stavning) igen :p. Som sagt imorrn äre friluftsdag då några ska till Romme Alpin (ville oxå men fick inte) så fick typ välja skridskor ist,minst lika kul :D. Sry att jag inte blogga på några dagar men har fått så mke läxor & dt tar kål på mig, och att jag ska hinna blogga. herrejösses,men bloggar när jag väl kan som nu typ som en fredag/lördag för mig då jag tydligen bloggar för dt flesta.


Tyvär så blir dt inga bilder på mig elr mina kompisar,faaaaaaaaaast. JO! :)
 har tyvär inte frågat om jag får lågga ut de på min blogg drf gör jag så med de vita sakerna :).



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: