En liten sjukling vid datan

Direktlänk / Vardag. ♥ / Kommentarer (0)
Skrivet: 2011-02-15 Klockan: 12:27:17

Tjena alla! vad händer? :p. Har lite ont i huvudet men ska ta alvedon efter maten så kan jag vila lite o må bättre ;). Händer inte så mkt idag för mig. kanske bara lyssna på musik o chilla? ska iaf inte dra ut orkar inte ens stå upp för ens en gång :p. har 20kr framför mig o funderar på vad jag ska köpa (hittade den igår när jag skulle köpa blommor med pappa.) kanske lite gottigott,elr spara? är verkligen sugen på ngn dricka..fast de har höjt priset på de skit burkarna så ingen idé hähä. nä men drar efter skolan o köper något antagligen får hålla mig om jag kan gå t skolan ;).


MOT VERK OCH FEBER.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: