- Vällingbyskolan suger..

Direktlänk / my life ♥ / Kommentarer (1)
Skrivet: 2011-02-16 Klockan: 15:00:58
Hejsan svejsan! Är hemma från skolan. Sämsta dagen ever.. jag var typ sjuk i fyra dagar,o klassen kan inte bara sitta still utan springa runt i korridoren. fyfan vilka töntar,omogna jävlar.. ni borde skämmas! vi fick vara ute i kylan pågrund av fucking er.. IDIOTER. Jaja nog prat om dt är hemma just nu o sugtar ngn med hockeypulver, & vem menar jag ngn jo spöket.. HAHAHA, nää här finns väl inte ngn spöken som vill göra illa lilla mig? :)
nä men köpte klubba o ngn skit god karamell som Narin ville att ja skulle prova karamellen (köpte en egen) O DEN VAR SKITA GOD ! smakar som tuggummi !♥. allt dt goda är snart i min mage, VARFÖR GICK NI IN I MIN MAGE FÖÖÖR? JAG SAKNAR ER MINA SMÅ ÄLSKLINGAR! ♥. hähä ;$ fett random. LEV MED DET! :) ska chilla livet nu! byeeeeeeeeeeeeee.♥.

Postat av: ♫♪ Sandra T

ja det gör jag (:

2011-02-16 @ 15:25:08
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: