Family Guy.

Direktlänk / Vardag. ♥ / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-11-17 Klockan: 20:49:45
Hejhej! Nu kollar jag på Family Guy o väntar på mat,vad kan man säga? Jag tror nog att ja ska till skolan imorrn men bara K.A.N.S.K.E. :P Mår ju fortfarande illa o har ont i huvudet :/,kommer bli värre snart. Mår ju illa för varje gång jag står känns som om ja ska spy där ja står.. :( Inte kul asså. Min mamma har säkert smittat mig eftersom hon mådde illa dagen före jag blev sjuk. Det går ju som en blixt att bara smitta någon. :( Men snart komemr nog en gästblogg från ja du får se :) Och så kommer vi att köra Veckans blogg nästa vecka! Så var beredda på dt :P ;).  Och så kommer dagens bilder.



 Plattat håret ;)
 Hehe,hade inge att göra så ja la upp den :)








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: