En sen advent.

Direktlänk / Vardag. ♥ / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-11-29 Klockan: 22:00:57

Hellu! Som ni ser har jag inte bloggat sen dt var den 1 advent o kanske några dagar före (a). Ne men nu ska jag förbättra mig på något sätt på jullovet. Då har jag iaf TID att blogga minst 5ggr i veckan (hoppas att jag klarar dt) :P Men nu ska jag iaf sova snart som ni ser. 3dagar för *Advent vare bara att plugga med vårt ''roliga beting'' som vi har i skolan. Det har väl alla klasserna? :P Men iaf u har jag iaf gjort klart läxan som jag själv inte fattade berättelsen (a) Så vi får se hur dt blir imorrn om jag får stanna kvar på resurs :/ Vi hörs imorgon antagligen.




 

PUSS§ P.S glöm inte att checka in veckans blogg www.mylifeaslinda.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: